Stockholm!

Just nu sitter jag på hotellet i Stockholm och tar det lite lugnt med min Simon. Hela dagen har bestått av shopping, shopping och shopping! & Jag är sjuukt nöjd över mina köp. Igår såg vi på musikalen Hairspray här i sthlm och den var jätterolig & jättebra :D.
IKväll ska vi ut och äta och sen blir det mys på hotellet bara. Saknar tjejerna och hade sjukt gärna velat följa med dom ut ikväll! :(..  men men det är skönt att mysa med bebbe också!
Jag stör mig sjukt mycket på att jag inte kan komma in på min mobil för jag har glömt min pinkod och den är hemma :( så om någon försöker nå mig så är det därför jag inte svarar.

Nu ska jag gå och fixa mig.

Puss H


Måste bara säga att det var sjukt kul att se Rolf Lassgård som tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0