den 3 december

Kom hem för bara en stund sen, jag har varit i salongen hela dagen och klippt och färgat för fullt! Det blev bra och jag är jättenöjd! Det var kul att träffa nästan alla "smyge"tjejerna idag! I miss them<3
Nu är jag sjukt trött men det får vara så, för jag har fortfarande mycekt kvar att göra idag. Just nu ska jag faktiskt börja med att skriva min uppsatts till min engelsklärare. Om den är riktigt bra och om jag har lyckats få med allt, så kommer jag kanske få åka till NEW YOORK!! Så sjuukt kul om jag klarar det. Men jag känner lite press på mig själv i och med den ska vara inlämnad redan imorgon.. så jag tror den kommer bli sådär! haha
Efter att jag har skrivit klart den ska jag packa inför helgen, för imorgon åker jag nämligen till Sthlm !! och det ska blir så kuul! Jag ska se på musikalen hairspray och ut & shoppa somfan! Efter att jag har packat ska jag ta ett bad och sen kommer simon hit! 
Nu måste jag verkligen börja med uppsattsen..  hörs sen!
Puss H


Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0