Söndagsmys

Jag fick precis reda på något läskigt. Jag var inne på en blogg och såg att man kunde göra ett test för att se när man ska dö. Så jag kollade ju såklart upp det, och det visade sig att jag ska dö den 5 februari 2072. Det känns lite creepy att veta om det.. haha om det nu stämmer. Och om det gör det ska jag bli iallafall 80 år, haha vi får väl se.

Annars idag så har jag inte gjort något speciellt, kollat lite på dhw bara. Har faktiskt lite tråkigt, men samtidigt pallar jag inte hitta på något. så det blir nog bara chill för min del idag. Simon kanske kommer hit sen ikväll också och chillar med mig. Men nu ska jag ut och bada lite i vår sköna pool.

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0