Onsdag

Ja då var denna dagen slut. Har varit fullt upp! Men som tur var fick vi sluta redan klockan två idag istället för halv fem, bara för vi slapp I-valet. Annars idag så har jag varit i stan lite och hittade jättemycket som jag vill ha men kan tyvärr inte köpa just för att jag inte har några money.. Så nu har jag sagt till mammi så vi ska in och shoppa loss på lördag! wihoo. Idag har jag även klippt lugg och topparna på Angelica, som man inte har sett på ett tag, så det var trevligt att träffa henne igen! Sen har jag även gjort slingor på mamma, plus att jag var och kollade på fotbollsmatch med elin och elli, det var trevligt det med!
Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag se på dhw och sova.

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0