Måndag

Hej!

Idag började man skolan vid tio och fick förvånandsfullt faktiskt sluta redan klockan två! Det berodde på att vi slapp engelskan annars hade vi slutat halv fyra. så det var tur!

Efter skolan stack jag bara snabbt in om en salong och frågade om jag och Malin kunde få praktisera där, men dom kunde tyvärr inte svara på det nu så dom skulle ringa mig sen. Så det är väl bara till att vänta och se hur det blir med det. Annars idag så har jag inte gjort så mycket, kollat lite på DHW ( Desperate Housewives) och typ chillat vid poolen. Jag har faktiskt även börjat med en svenska uppgift som inte ska vara inne förrens nästa vecka. Riktigt stålt över mig själv! haha. 
Men nu längtar jag bara som fan till fredag, det ska blir såå skoj!

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0