den 22 augusti

hejhej!

Nu äntligen har jag tid att uppdatera lite. Har varit fullt upp nu i veckan. I onsdes gick vi till halv fem och sen efter det stack vi till nrj in the park, det var väl helt okej, men artisterna var itne dom bästa. I torsdes var jag på praktik till sju i malmö och kom inte hem fråns vid åtta. Efter det var jag så trött att jag somnade vid tio.. usch! haha. Och igår var klassen i trelleborg på ett frisörmuséum, som faktiskt är det ända firsörmuseét som finns i Sverige.. ändå rätt coolt, haha! Sen träffa jag på tjejerna och vi stack hem till elli lite och åt onyttigt och såg på tv. Sen igårkväll stack jag hem till simon och mös med honom.
Idag har jag och simon varit tillsammans i två år och tre månader, och det har varit uuunderbart! (: 
Ikväll bär det av till Frida på tjejmiddag, och det ska bli mysigt och skoj!

p.s my och elli är söta

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0