LOV

Var jag bara tvungen till att göra ett inlägg här igen. Nu är det lov och det är så sjukt härligt! Fast det är tråkigt att min pojkvän ska vara i sydafrika i över två veckor!!! Men som tur är har jag mina underbara vänner som jag har saknat att vara med så mycket som vi förhoppningsvis kommer vara nu under dessa två¨veckor. I love my girls<3

Just nu tittar jag på något skit på tvn och ska snart sova. Imorgon blir det shopping i malmö och sen på kvällen ska vi ut och äta och sen hem och mysa hos elin. Puss på det!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 17:26:49
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0